...

TAISYKLĖS

Žaisti paprasta

Žaisti Cornhole yra paprasta. Nepaisant to, kad šį
sparčiai populiarėjantį žaidimą galima žaisti įvairiais
būdais, pagrindinis žaidimo tikslas išlieka vienas –
pataikyti kuo daugiau maišelių į lentoje esančią skylę. Cornhole galima žaisti 1 x 1 arba 2 x 2.

Žaidimui reikia:

  • Kokybiškos žaidimo lentos
 
  • Kukurūzais užpildytų maišelių
 
  • Lygaus paviršiaus, ant kurio galėtumėte padėti žaidimo lentą.

TAISYKLĖS

Žaisti paprasta

Žaisti Cornhole yra paprasta. Nepaisant to, kad šį sparčiai populiarėjantį žaidimą galima žaisti įvairiais būdais, pagrindinis žaidimo tikslas išlieka vienas – pataikyti kuo daugiau maišelių į lentoje esančią skylę. Cornhole galima žaisti 1 x 1 arba 2 x 2.

Žaidimui reikia:

  • Kokybiškos žaidimo lentos
  • Kukurūzais užpildytų maišelių
  • Lygaus paviršiaus, ant kurio galėtumėte padėti žaidimo lentą.

Žaidimo eiga:

  • Lentą pastatykite tiesiai priešais save 8 m. atstumu. Jeigu žaidžiate su vaikais, mažinkite atstumą iki 5 m.

  • Varžovai užima pozicijas, vienas iš dešinės, kitas iš kairės lentos pusės.

  • Pražangos linija negali būti peržengta.

  • Burtų keliu išrenkama, kas pradės žaidimą.

  • Žaidėjai pasikeisdami vienas po kito meta maišelius, kol baigiasi visi 8 maišeliai – tai vienas raundas.

  • Pabaigus raundą suskaičiuojami taškai.

  • Žaidėjai apsikeičia pusėmis, laimėtojas pradeda kitą raundą. Jei per raundą abu nesurinko taškų, tai tuomet turi pradėti prieš tai buvusio raundo nugalėtojas.

Taškų skaičiavimas:

  • Maišelis įkrenta į skylę – 3 taškai

 

  • Maišelis užkrenta ant lentos – 1 taškas

 

  • Maišelis užkrenta atšokęs nuo žemės, liečia žemę arba nukrenta ant žemės – 0 taškų.
  • Galutinis raundo rezultatas gaunamas suskaičiuojant skirtumą tarp savo ir priešininkų rezultato (pvz. rezultatas 3:1, vadinasi, laimėtojas gauna 2 taškus)
 
  • Žaidžiama pagal susitarimą iki 11 arba 21 taško, laimima 2 ar daugiau taškų persvara.

Žaidimo pabaiga.

Taškų skaičiavimas:

  • Maišelis įkrenta į skylę – 3 taškai
  • Maišelis užkrenta ant lentos – 1 taškas
  • Maišelis užkrenta atšokęs nuo žemės, liečia žemę arba nukrenta ant žemės – 0 taškų.
  • Galutinis raundo rezultatas gaunamas suskaičiuojant skirtumą tarp savo ir priešininkų rezultato (pvz. rezultatas 3:1, vadinasi, laimėtojas gauna 2 taškus)
  • Žaidžiama pagal susitarimą iki 11 arba 21 taško, laimima 2 ar daugiau taškų persvara.

Žaidimo pabaiga.

Įsigyk Cornhole komplektą!

Kviesk draugus žaisti.

lenta icon
Group (1)
Group (2)
Ilgai testavome ir pagaminome aukščiausios kokybės žaidimo lentas ir maišelius, atitinkančius CORNHOLE sporto šakos standartus.
Artėja renginys? Šeimos šventė? išsinuomok ir nustebink susirinkusius, užimk ir įtrauk azartišku ir abejingų nepaliekančiu žaidimu.
Kviečiame susipažinti su žaidimu.
išmegink savo jėgas mūsų rengiamuose turnyruose.

Įsigyk Cornhole komplektą!

Kviesk draugus žaisti.

lenta icon
Ilgai testavome ir pagaminome aukščiausios kokybės žaidimo lentas ir maišelius, atitinkančius CORNHOLE sporto šakos standartus.
Group (1)
Artėja renginys? Šeimos šventė? išsinuomok ir nustebink susirinkusius, užimk ir įtrauk azartišku ir abejingų nepaliekančiu žaidimu.
Group (2)
Kviečiame susipažinti su žaidimu.
išmegink savo jėgas mūsų rengiamuose turnyruose.
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.